środa, 15 czerwca 2016

Mój pierwszy album metodą scrapbooking

Witajcie!

Dziś chciałam Wam pokazać album jaki wykonałam z okazji Pierwszej Komunii Świętej mojej chrześnicy Kasi. Chciałam podarować jej jakiś niepowtarzalny prezent, pamiątkę na całe życie. Zaczęłam przeglądać Internet, Youtube w poszukiwaniu inspiracji i tak trafiłam na kanał Kasi (scrapkate) i tam zobaczyłam jak stworzyć album metodą Hidden Hinge. Postanowiłam spróbować i tak oto powstał ten album.

Jest to moja pierwsza praca, moje pierwsze rękodzieło, muszę się jeszcze dużo nauczyć, ale mimo wielu niedociągnięć, jestem ogromnie dumna z tego albumu. Nie posiadam jeszcze zbyt wielkiej kolekcji papierów, przydasi i innych tego typu pięknych dodatków. Starałam się zrobić coś z niczego i myślę, że całkiem nieźle mi wyszło jak na pierwszy raz, a Wy co myślicie?

Zapraszam do obejrzenia filmu, w którym prezentuję mój pierwszy w życiu scrapowy album i z góry przepraszam za jakość dźwięku i obrazu. Mimo wszystko życzę miłego oglądania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz