poniedziałek, 20 czerwca 2016

Mini album z rolek po papierze toaletowym

Witajcie!

Bardzo pragnę nauczyć wielu technik scrapbookingu, znaleźć coś co daje mi najwięcej radości, coś w czym odnajduję się najlepiej, chcę doskonalić swój warsztat i wciąż się uczyć, i tworzyć, na tyle na ile czas mi na to pozwala.
Ten albumik jest przykładem tych starań, ponieważ zrobiłam go po raz pierwszy, na próbę, z ciekawości co z tego wyjdzie. Jak się później okazało zachwycił mnie nie tylko jego rozmiar, (mały, poręczny) ale i uroczy wygląd. Postanowiłam podarować go w prezencie dla mojej kolejnej przyjaciółki Biedronki (Aniu pozdrawiam :)).
Swoją drogą pomyślicie, że jakieś owadziary z Nas same Pszczółki i Biedronki :)
Zapraszam Was do obejrzenia filmiku, na którym prezentuję ten album:
Gosia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz