niedziela, 19 czerwca 2016

Dwie zupełnie różne kartki urodzinowe...

Witajcie kochani!

Dziś chciałam się z Wami podzielić kartkami, które zrobiłam z okazji urodzin moich dwóch wspaniałych przyjaciółek. Obie kartki różnią się od siebie diametralnie, tak jak i moje przyjaciółki :)

To również pierwsze kartki jakie wykonałam samodzielnie, zakochując się coraz bardziej w scrapowaniu.

Pierwsza kartka była robiona tak troszkę "na wesoło" dla mojej "Pszczółki" (pozdrawiam Cię Martusiu). Od lat pieszczotliwie nazywamy się wzajemnie Pszczółkami, więc nie mogłam zrobić kartki w innym guście, a oto i ona:

Wszystko (poza małymi kwiatuszkami) wycinane ręcznie, klejone warstwa po warstwie by uzyskać efekt lecącej Pszczółki. Nasza Pszczółka leci z urodzinowym kwiatkiem i życzeniami:

Na tyle kartki również nie mogło zabraknąć Pszczółek :)


Taka kolorowa karteczka, na wesoło zupełnie inna od kartki, którą prezentuję poniżej. Tu już w zupełnie innym stylu, bardziej w stylu vintage, dla Ani, którą również serdecznie pozdrawiam.

Przyznam szczerze, że bardzo mi się ta kartka podobała i żal było mi ją wysyłać, no ale czego się nie robi dla przyjaciół :) W środku prezentowała się również o wiele skromniej niż kartka "Pszczółka", za to bardziej elegancko i gustownie.



Ciekawa jestem czy Wam również spodobały się moje prace?

1 komentarz: