niedziela, 6 stycznia 2019

Kartka na 45 rocznicę ślubu oraz dwie kartki męskie

Witajcie w Nowym Roku kochani!
Na moim kanale na youtube znajdziecie kilka nowych filmów, kilka z zakupami, m.in. z Art in Town 2018 ale także jest film z moimi scrapowymi ulubieńcami 2018 roku.
A dziś przychodzę do Was z trzema karteczkami. Pierwsza z nich bardzo bliska mojemu sercu wykonana z okazji rocznicy ślubu rodziców mojej koleżanki jako prezent. Grafikę pobrałam ze strony https://www.vectorstock.com/royalty-free-vector/senior-couple-in-love-cartoon-vector-20429786 idealnie wpasowała się w wizerunek jubilatów :) mam nadzieję, że kartka podoba się Wam tak samo jak mi. Dwie kolejne kartki to kartki męskie, pierwsza z nich z dużą ilością elementów, była robiona na specjalne zamówienie i bardzo przypadła do gustu właścicielce. Trzecia również męska w prostszym stylu. A Wam która kartka podoba się najbardziej?








1 komentarz: