niedziela, 7 stycznia 2018

Box ślubny i czekoladownik - NA WESOŁO

Witajcie kochani!
Dawno tu nic nie wrzucałam, częściej można mnie znaleźć na youtube niż na blogu. Ostatni napięty czas świąteczny nie pozwalał mi zrobić wszystkiego co bym chciała, ale powoli będę nadrabiała zaległości. Wszystkich zainteresowanych odsyłam do mojego kanału na youtube tam jest film z moimi pracami świątecznymi ale i albumem zimowym, którego zdjęcie na zachętę publikuję niżej:
A teraz już przejdę do tematu dzisiejszego posta. Zostałam poproszona o zrobienia boxa ślubnego, na wesoło, z żartem i uśmiechem, a zaraz po nim o czekoladownik, też niekoniecznie oficjalny. Powstały te oto dwie prace, przy których miałam mnóstwo frajdy i zabawy,oraz z których jestem bardzo dumna. Mam nadzieję, że Wam również przypadną do gustu moje prace. Zapraszam do obejrzenia zdjęć ale i przede wszystkim filmu, w którym wszystko dokładnie objaśniam :)
 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz