czwartek, 5 stycznia 2017

Planner na 2017 rok

Lubicie planować, zapisywać, notować? Ja uwielbiam! Jest mnóstwo różnych plannerów, organizerów, kalendarzy, itp. na rynku, ale ja nie byłabym sobą gdybym nie podjęła się wykonania takiego plannera własnoręcznie. Może nie jest idealny...może jest nieco krzywo przycięty...w niektórych miejscach może ma trochę przyciasno...ale jest mój, sama go zrobiłam, sama od podstaw go wydrukowałam i zmontowałam w całość i jestem z niego bardzo dumna!
Nieważne, że nie jest zrobiony idealnie jak prosto z drukarni, ważne jest, że zrobiłam go sama i dało mi to mnóstwo frajdy i satysfakcji. Jeśli jesteście ciekawe jak powstawał mój planner to zapraszam do obejrzenia części 1 filmu, jeśli chcecie zobaczyć efekt końcowy to zapraszam do 2 części filmu.

Dziękuję Kasi z https://pozytywnyplan.pl/ za udostępnienie i możliwość wydruku mojego wymarzonego plannera. Zapraszam wszystkich serdecznie do Kasi znajdziecie tam nie tylko mój planner ale także kilkanaście innych przydatnych plików oraz rad ułatwiających planowanie.

Aha...i Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok!!! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz