niedziela, 11 września 2016

Kartki okazjonalne

Witajcie!
Dziś chciałam pokazać Wam trzy kartki, które zrobiłam już dość dawno. Dwie z okazji imienin i jedną z okazji urodzin.
Do zrobienia pierwszej kartki użyłam papieru wizytówkowego, który postrzępiłam nieco na brzegach i delikatnie wytuszowałam. Kwiatuszki to cynie mojego wykonania, do których tutorial znajdziecie tutaj:  http://gosiowyswiat.blogspot.com/2016/08/stokrotki-i-cynie-z-papieru.html Na środku kartki zrobiłam małą kieszoneczkę "belly band",do której włożyłam 3 tagi z ręcznie wypisanymi sentencjami po drugiej stronie kartki.




Kolejna kartka imieninowa w nieco innym klimacie. Jako tło użyłam tapety winylowej w kolorze czarno srebrnym, całość przewiązałam seledynową wstążką a dół kartki ozdobiłam moimi stokrotkami.


Trzecia kartka - urodzinowa - robiona na wesoło, kolorowa...zresztą zobaczcie sami.

Krówka została pokolorowana kredami akwarelowymi a błyszczący dzwoneczek to złota tektura falista.
Przepraszam Was za jakość zdjęć, niestety robione były na szybko i wieczorem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz