czwartek, 21 lipca 2016

Czekoladowniki w kolorach niebiesko-białym i zielono-łososiowym



Dziś po raz kolejny prezentuję moje czekoladowniki. 
Jeden w tonacji biało niebieskiej, kolejny mój ulubieniec. 


Kwiatki widoczne na okładce są mojego pomysłu jak i mojego wykonania, za jakiś czas nagram film, w którym pokażę jak w prosty sposób takie kwiatuszki zrobić w domu. 


W środku również miejsce na czekoladę i strasznie, ale to strasznie podoba mi się połączenie tego niebieskiego z białym.


Drugi czekoladownik tym razem z zamknięciem na gumeczkę. W kolorach zielono-łososiowo.



Bardzo pozytywny, kolorowy, wiosenny.  


Miejsce i na czekoladkę i na życzenia, ewentualnie na kilka banknotów w prezencie ;-)


Jak Wam się podobają moje czekoladowniki?
Zapraszam również do obejrzenia filmu, na którym prezentuję czekoladowniki z tego wpisu i z poprzedniego... i jest też czekoladka :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz